*کاندید یک جایزه اسکار*

_______________________________

تانوس بعد از به دست آوردن سنگ قدرت از سیاره زاندار، به همراه فرقه سیاه (کال اوبسیدینایبانی ماوپروکسیما میدنایت و کوروس گلایو) جلوی سفینهٔ بازماندگان آزگارد را می‌گیرد. تور، هایمدال، لوکی و هالک نمی‌توانند جلوی تانوس را بگیرند و او از طریق تسراکت به سنگ فضا نیز دست پیدا می‌کند. لوکی و هایمدال کشته می‌شوند، هالک شکست می‌خورد و تور هم بیهوش در فضا رها می‌شود. هایمدال در آخرین لحظات هالک را به زمین می‌فرستد و جلوی کشته شدنش را می‌گیرد تا به انتقامجویان در زمین خبر دهد تا آماده نبرد شوند. تانوس سفینه را ترک و آن را به وسیله سنگ قدرت منفجر می‌کند.

هالک در معبد دکتر استرنج در نیویورک سیتی فرود می‌آید و به دکتر بروس بنر تبدیل می‌شود. او به دکتر استرنج و وانگ هشدار می‌دهد که تانوس به دنبال سنگ‌های ابدیت است و می‌خواهد نصف جمعیت جهان را از بین ببرد. به دنبال این، استرنج از تونی استارک می‌خواهد تا به کمک او بیاید و به استیو راجرز خبر دهد تا با یکدیگر مقابل تانوس ایستادگی کنند و همچنین نگذارند او به سنگ ذهن که در اختیار ویژن است دست یابد، اما به دلیل ماجراهای کاپیتان آمریکا: جنگ داخلیتونی استارک از انجام این کار امتناع می‌کند اما آخر سر راضی می‌شود اما در این بین ماو و اوبسیدین به زمین می‌رسند و سعی می‌کنند سنگ زمان را از دکتر استرنج بگیرند. بعد از یک درگیری که در آن مرد عنکبوتی هم وارد می‌شود، ماو دکتر استرنج را اسیر می‌کند؛ پارکر و استارک هم به دنبالش بر روی سفینه‌اش می‌روند. هم چنین بنر هم با استیو راجرز تماس می‌گیرد.

در ادینبرا، میدنایت و گلایو شبانه به ویژن و واندا ماکسیموف حمله می‌کنند. کاپیتان آمریکا، عنکبوت سیاه و سم ویلسون نجاتشان می‌دهند و با هم به مرکز جدید انتقام‌جویان می‌روند که در آن جا جیمز رودز هم حضور دارد. ویژن پیشنهاد می‌دهد که واندا سنگ ذهن که در درون پیشانی‌اش قرار دارد را نابود کند تا تانوس دستش به آن نرسد. راجرز پیشنهاد می‌دهد که به واکاندا بروند تا در آن جا سنگ از ویژن خارج شود بدون آن که ویژن از بین برود.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

لینک های دانلود